2012. április 26., csütörtök

Kéményseprők


...akik szerencsét ugyan nem hoztak, mert ugyan én itt ültem és vártam őket, ők valami miatt nem kopogtak be hozzánk, csak a szomszédot ellenőrizték, elég bosszús is vagyok miattuk, de mindenesetre a várakozás alatt befejeztem ezt a párnát. Ami a Balatoni hullámok nevet viseli, és egy Balatont nagyon kedvelő anyuka anyák napi meglepetése lesz, úgyhogy egy szót se neki! :-)

A virágos kékes anyag nevezhető vintage-nek is, lévén hogy 1996 óta lapul a fiókomban, még Ausztráliából hoztam. A türkízkék anyag saját festés, a fehér meg fehér, egész pontosan lepedővászon, kedvenc kiegészítő anyagom, mindent feldob. A párna 35x35 cm, és a szokásos hátlapot kapta, amit kicsit feldobtam egy kék szegéllyel. Szeretem.

1 megjegyzés:

Margó írta...

Akkor hasznosan töltötted az idődet,ha kéményseprőt nem is láttál.
De a párna nagyon szupi lett.
Biztos örül neki akinek készült!:)