2014. április 26., szombat

Végre!....

 Elővettem ezeket...

És íme, ez készült belőle!





Jó, igen, valójában takarítani kellett volna, de úgy döntöttem, ettől sokkal jobban fogom magam érezni, mint egy tiszta lakástól. És igazam is lett:-)

A karácsonyi fényképezőgépem hónapok óta ruhára várt, és most végre megkapta. Kicsit bő lett rá, mert valahol időközben elszámoltam magam, és nem hitegetem magam azzal, mint a gyerekeknél, hogy "majd belenő", de így is jó lesz. Jó lett. Pláne, hogy anyagszélekből készült, amiket már vagy ezer éve szerettem volna felhasználni valamire. Szeretem.

P.s. Köszönet Annamarinak, aki egyszer régesrégen, amikor még volt időm Budafoltba járni, felvilágosított, hogy az anyagszéleknél NEM kell varrásráhagyás, hiszen az anyag széle amúgy is szegett már... :-)

3 megjegyzés:

aarkus írta...

Milyen klassz, milyen takarékos, és mennyire jól néz ki! :-)

aarkus írta...

Ja, igen, kicsit olyan ez, mint a bélyeggyűjtés, igaz?

Annamari írta...

Szívesen!