2014. május 12., hétfő

Régóta





...terveztem, hogy varrok egy ilyen fülhallgatótartót, de hiába mentettem el a linket, valahogy sose varrtam meg. De most egy kedves barátnőm inspirációja után a hétvégi szétszabdalt szabad időmben nekifogtam, és a rengeteg tennivaló közti szabad negyedórákban megcsináltam. Mármint nem negyedóra volt megvarrni, de egyik negyedóra alatt kiszabtam, egy másik negyedórában varrtam, utána bontottam, utána megint varrtam, szóval a szokásos menet. Az eredmény pedig ez a 2 tartó, amit még több is fog követni, mint ahogy egy újabb pzstartó is készült, rendelésre :-)

4 megjegyzés:

aarkus írta...

Klassz ötlet a fülhallgató-tartó, a zsepitartó mintája meg brutálisan jó. :-)

Annamari írta...

Tudod, ez úgy van, hogy aki varr az bont, vagy fordítva, nem is tudom... :o))

Edige írta...

Szupi ez a kis kerek tartóka... már nálam is készültek ilyenek és általában nagy sikere volt!

Katalin írta...

Nagyon jó!