2009. szeptember 12., szombat

Quilt morning - Közös varrás

I went to a quilt morning today. It was organised by one of the Budapest quilt clubs, Budafolt (Buda Patch - isn't it a lovely name? Buda is the western side of our capital, Pest is on the other side the River Danube, and this group has its meetings in Buda, thus the name) and it was great! I met a lot of ladies whom I "know" from Internet forums or from blogs, and a few whom I have already met at earlier occasions or last year's quilt camp, and I also invited one of my friends to come with me.
We made coasters - or rather one coaster, as we were hand sewing, but I have 2 more to finish at home.
There were plenty to eat and drink, and BUY! Yes, there were a few shops selling everything a quilter can dream of, and new things we have never heard of until today but now know that they are just essential for us. I bought some fabric and flower pins and a bias making kit and buttons and bag handles. All highly neccessary :-)
I had a lovely morning, thank you, ladies! :-)

És most Juhizs kedvéért, hogy ne Kriza bünti blogja legyek, magyarul :-)))))))))

Ma reggel közös varráson voltam. Az egyik budapesti csapat szervezte, a Budafolt, és nagyon klassz volt. Találkoztam a fórumról és a blogokból ismert "nevekkel" és néhány olyan hölggyel, akit már korábban is ismertem a tavalyi varrásról, vagy a foltvarró táborból. Vittem magammal az egyik barátnőmet is.
Poháralátétet készítettünk, egyet ott, és kettő itthoni varrásra vár.
Rengeteg finomsággal vártak bennünket a Budafoltos lányok, és több bolt is kitelepült. Volt ott minden, amiről egy foltvarró álmodik, meg egy csomó újdonság, amiről eddig még nem is hallottunk, de most már tudjuk, hogy nélkülözhetetlenek. Vettem anyagot, meg virágfejű gombostűt, meg ferdepánt készítőt, meg gombokat, meg táskafület. Valamennyi elengedhetetlen kellék :-)
Remekül éreztem magam, köszönöm, lányok! :-)

4 megjegyzés:

Juhizs írta...

Köszönöm :-)
Na, jó még várok egy-két-három bejegyzést, ha lesz magyarul is (mondjuk nem kell szó szerint, esetleg "dióhéjban" ?) akkor törlöm az "angol nyelvű büntiblog" meghatározást :-)

avagy, lehet, hogy itt be kellene kapcsolnom egy angol-magyar fordítást??? ;-)

sober white women írta...

I have not been to quilt show in years, but if there was one close I would so go! LOL

I also have met a few bloggers and I think it is so much fun.

Kelli

Mehike írta...

Örülök, hogy találkoztunk

Lonci (Győr) írta...

Szia!
Én is nagyon örülök ,hogy mindkettőtökkel megismerkedhettem! Ha lehet a barátosnőd mélcímét is megkapni!
Még ma fogok kicsit a blogodon bolyongani:-)))