2010. szeptember 21., kedd

Fitness mat






I made this little mat to use under my head at fitness class. The girls were forever teasing me for not having anything to put under my head, and this weekend I had some free time, and I was planning to use this pattern for something, and this mat happened to be this something. I love the colours, and my favourite part is the binding with the little apples, and the tie made of the same fabric.
Working out is more enjoyable using this mat, that's for sure :-)

A hétvégén volt egy kis időm, és varrtam egy kis takarót, hogy a fitness órán a közös matracon a fejem alá tegyem. Eddig mindig elfelejtettem vinni magammal valamit, és a lányok már halálra szekáltak, hát megvarrtam ezt. Régóta terveztem amúgy is valami kék-piros-fehéret, bár nem bántam volna, ha a kék észínkékebb, de így is tetszik, főleg az almás szegés és kötő. Egész más érzés ezen szenvedni a hasizomgyakorlatok közben :-)

3 megjegyzés:

Julcsi írta...

És ezek után menjek én veled tornázni:))))
Egyébként nagyon jó lett. De ha csak a fejed alá teszed, akkor mekkora? Kicsi?

Kriza írta...

hát, kicsi :-) olyan 60x60 cm-es lehet, de csak a fejem alatt lényeges :-)

és hát jóvanna, mindenképpen akartam valami ilyesmit varrni, de mi legyen az? és kellett valami a tornára is, hát a 2 szükséglet összefonódott :-))))

Karina írta...

Nagyon szép, egy ilyen engem is beindítana talán :)
Ti együtt jártok tornázni? Így nem olyan szörnyű, jó nektek!