2011. április 13., szerda

Táskák/Bags







A madaras tarisznya erre a felhívásra készült.

A másik táska pedig azért, mert kitaláltam, hogy kell nekem egy új táska. Elvégre sose lehet túl sok táskája az embernek. Gondoltam, varrok egy közepes méretűt, mást, mint a többi táskám. Azt hiszem, nem sikerült. Minden táskám hasonló méretűre sikeredik... - de így is szeretem. És végülis más, mert textilbőrt kombináltam textillel, és most először használtam pántot a füléhez. Belül van 2 zsebe, és mágneses zárral záródik. Mondom, hogy más, mint a többi!

The little bag with the bird was made for a children's centre. The other one is my new bag. I planned to sew a middle size bag for myself, but according to the picture, I did not succeed. All my bags are the same size. I still quite like it. And it IS different from my usual ones, because this is the first time that I used leatherette combined with textile to make a bag. It has 2 small inside pockets, and closes with a magnetic clip, and I used a ready made strap.

1 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon szépek a táskák. Az egyformaság meg azt jelenti, hogy kiszámítható, megbízható vagy! :o)