2011. május 18., szerda

Ajándék az óvónéniknek/Teachers' gift




A lányom óvónéniinek készítettem ezt a 2 párnát, egy még hátra van, de nem tudtam ellenállni egy kis fotózásnak a napfényben. Persze a sietésnek mindig ez a vége, hogy például cérnaszál marad a madárkás párnán, de ez legyen a legnagyobb baj :-)

A hímzés Elefantz desing, tavaly nyáron egy vagon ilyen madárkás hímzést készítettem kisebb-nagyobb méretekben, és ez a darab mostanáig várta a felhasználást - szerintem érdemes volt várnia.

A másik párna az 'eltűnő 9 négyzet' nevű blokk alapján készült, elég furán hangzik magyarul ez így... Anyunak készítettem ilyen blokkból táskát egyszer, ugyanezekből az anyagokból, és nagyon szeretem, így ismét ezt használtam.

A méret: 50 cm x 50 cm.

These pillows were made for my daughter's teachers. There is one more to be sewn, but I could not resist today's lovely sunshine, I had to take a few pictures of the two which are already ready :-) Please excuse the piece of thread on the bird pillow... The stitchery is an Elefantz design. Last summer I made several pieces of this little stitchery in different sizes, and it was waiting in my drawer to be used - well worth the waiting in my opinion.

The other design is a disappearing nine patch block, which I have already used in a bag for my mum. The size is 50 cm x 50 cm.

8 megjegyzés:

Kicsoda írta...

nagyon jok! te oda fogod a parnat is adni vagy csak a huzatot? en is most gondolkodom mi legyen iden az ajandek...:-)

Kriza írta...

köszi! persze, odaadom a párnát is, különben nem is biztos, h használni tudnák. az ikea-ban vettem belső párnákat hozzá., 495 Ft/db, ennyi belefér.

Kicsoda írta...

engem inkabb a meret volt mindig, ami elbizonytalanitott. es persze tok igazad van, miert lenne pont ekkora parnaja.

Kriza írta...

mármint hogy nagy darab odaadni? legalább jó benyomást teszünk rájuk, mekkora naaaagy ajándékot kapnak :-)))

vagy hogy megvarrni nagy? mert éppen kellemes méretű dolgozni vele, kb. 2 délután alatt megvan. én rendesen szendvicseltem és steppeltem az előlapokat, a hátlap meg sima egyrétegű anyag, tépőzárral záródik.

Kicsoda írta...

igen odaadni:-)
en is szendvicselem az elolapot, valahogy olyan parnasabb lesz;-)

Lynne írta...

Both of them are lovely. I like the blocks on the second one.

Karina írta...

Megintcsak le a kalappal :))

Valentina írta...

These are so cute and such a lovely idea for the teachers. They'll love them!