2011. október 4., kedd

Bevásárló táska / Shopping bag



Igyekszem nem használni nejlonszatyrokat, bár néha elfelejtem vinni a saját kis "zöld" táskámat, végülis én is csak emberből vagyok. Mindenesetre szeretem a különféle bevásárlótáskákat, és már ezer éve terveztem varrni egy ilyesmi fajtát. Nézegettem a neten a szabásmintákat, leírásokat, de hol az egyik, hol a másik riasztott vissza, végül összekombinálva a sok fejemben kavargó információt, ma összehoztam ezt a táskát. A felhasznált anyagokat még Indiában vettem, és különösen a külsőt nem nagyon tudtam mire használni, ugyanis tartottam tőle, hogy engedi a színét. Viszont ehhez a táskához tökéletes, nagyon tetszik.

I try not to use plactis bags, though I forget to take my little "green" bag with me sometimes . I was planning to make this singlet style shopping bag for quite a while, but the patterns and tutorials I found on the net somehow confused me. Today I took a big breath and decided to sew this bag combining all the information gathered from different sources. I used fabric bought in India about 16 years ago, which I never dared to use for anything fearing that it would run. It is just perfect for this bag, I love it.

2 megjegyzés:

BORI írta...

Jól néz ki!

Lynne írta...

It is a lovely fabric and the bag looks very roomy!