2011. november 13., vasárnap

Újdonságok/New things


Karácsonyra készülődök, elkezdtem az ajándékok varrását. Így aztán eléggé limitált, hogy milyen képeket tehetek fel ide, lévén, hogy egyesek olvassák a blogomat :-)

Varrtam levendulás párnácskákat és kulcstartókat a kisfiam iskolai karácsonyi vásárára, rugós pénztárcát és zippzáros pénztárcát, anyagból egy tárolódobozt.

Újdonság az is, hogy hosszas gondolkodás, osztás-szorzás, költségvetés vizsgálat után tegnap vettem egy "új" varrógépet. Az idézőjel annak köszönhető, hogy csak nekem új, amúgy használt, de nagyon örülök neki. Naumann gép, szerelőnél vettem, aki alaposan kikérdezett, mire szeretnék új gépet, mikor a régit vittem hozzá javításra és ezt javasolta-szerezte be nekem. Van egy nagy doboza, amiben szállítani is tudom, de átalakítható asztallá is hozzá, aminek nagyon örülök. Süllyeszthető az alsó anyagtovábbító talp, van kukacoló és applikáló talpa a normál talpon kívül, 16 öltésfajta, és erős, mint egy bivaly. 2 órán át vizsgálgattuk, próbálgattuk a szerelővel, és nagyon ígéretes a kicsike :-) Örülök!!!

I am sewing for Chritmas, meaning that I cannot post pictures of everything I made/am making, as certain people read my blog :-)

I made lots of lavender satchels and towers, and key rings for my son's Christmas school fair, and springy hinge and zippered purses, and also a fabric box.

The other good news is that I bought a "new" (for me) machine. It is a previously loved machine, Naumann make, strong and sturdy. It has 16 stitches, can do free motion quilting and applique apart from normal sewing, of course. I am happy and can hardly wait for my family to go to work tomorrow and let me go to my sewing room :-)

3 megjegyzés:

Arien írta...

Jópofa ez a házikós anyag. Ez már az új varrógépen készült?

Julcsi írta...

Na és a "kicsikéről" még mindig nincs kép? Már annyit beszéltél róla, most már látni is szeretném:))

Lynne írta...

Enjoy your new machine!