2014. június 15., vasárnap

Gombhoz a kabát




Egy korábbi varrásomból maradt néhány összevarrt selvedge csíkom, amit szerettem volna hasznosítani. Hosszan gondolkodtam, mi készülhetne a kb. 6 cm széles, 15 hosszú csíkból, végül feltúrtam a kosaramat és hozzávarrtam, levágtam, kiegészítettem és lett belőle egy táska. Gombhoz a kabát :-) Mert amúgy meg úgyis kellett egy táska nekem, bár elhangzott a bemutatókor egy olyan számomra értelmezhetetlen mondat, hogy "hányadik a sorban" - nem tudom, miről beszélnek.... :-)

Van egy zsebe hátul kívül, és egy dupla belül. A szára állítható, mert átvetve és simán is tervezem használni. A csíkok Moda jelly roll anyagok és anyagszélek, erős lenvászonnal kombinálva, a bélés egy régebbi quilt hátlapjából maradt. Belül vékony flíz van, kicsit steppelve merevítésnek. 15"x13,5" méretű.

1 megjegyzés:

Edige írta...

Csini! Jó kis vidám, nyári színei vannak.