2011. október 11., kedd

Bosszantó - Annoying




90 percnyi munka és az eredmény. Tudjátok, mi bosszant benne? Mert a fiam meg a lányom csak hosszas mutogatás után jött rá, hátha más sem veszi észre... (de amióta rájöttek, azóta kuncognak rajtam, szemtelenek)

Pedig ez jobban sikerült, mint az első, hosszabb füleket csináltam neki, és így még kényelmesebb használni. Mondhatnám, hogy direkt ilyen, javasolta a nagyfiam... végülis.

90 minutes of work and this is the result. Can you see the annoying part? Because at first (and second) sight my son and my daughter did not know what bothers me. Maybe it is not very noticable... (but they have been giggling at me since they realised why I am upset, impudent kids)

It turned out better than the first one, I made longer handles for more comfortable use. I could always say that it was intentional, suggested my son. I could, I suppose...

8 megjegyzés:

Julcsi írta...

De miért? Mi vele a baj? Az, hogy hosszú a füle?

Kriza írta...

nem írtál smiley-t, feltételezem, h komolyan kérdezed :-). hát fejtetőn áll az összes viziló, mert nem figyeltem az irányra, az a bajom. hülye vagyok, no :-((

KarlaLina írta...

:-D
nincs ezzel semmi baj, csak éppen nem a nagyközönségnek készült, hanem annak, aki cipeli. Felülről nézve jó az irány! Egy kis önbizalommal büszkén vállalnám ;-) szép, és határozottan vicces, bevállalós! Üdv

Kriza írta...

köszi, hát jó, akkor majd ezzel a remek szöveggel adom át :-) vagy büszkén viselem én és gyönyörködök benne fentről :-)))

dalia írta...

szerintem cuki így:) megosztod velem melyik szabásminta vált be?

Lynne írta...

You could always say that they are that way so that the person carrying the bag sees them the right way up!

Bugi írta...

Ja, hogy azok vízilovak? :-D

Frivolina írta...

ez milyen jó kis sztori:) fel a fejjel, vagy a hassal?:)